torsdag 1 september 2011

Fika?

Nu har jag ju träffat några stycken från nätet och jag måste ändå säga att "skrämsel" historierna jag hört från kompisar har lyckligtvis inte inträffat för mig... än så länge...
Jag har haft tur eller så har jag kanske en bra instinkt när jag pratar med folk på nätet...?
Jag har hört om dem som gått för att fika men så har den andra partetn trott att fika är ett kodord för sex... eh... jag hade blivit ganske chockad om det skulle hända mig! Jag menar... hallå!
Du möter någon för första gången ni ska fika och så säger den andra: kul att ses, ska vi ligga!!! *asg*
Jag vet i ärligetens namn inte ens hur jag skulle tackla en sån situation...
Detta finns i bakhuvudet på mig varje gång jag ska möta någon på fika haha...
Inte så det stör eller att jag känner mig oroligt men det finns där iaf... kul... eller inte!
Hoppas min instinkt fortsätter att vara pålitlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar