torsdag 15 september 2011

Släpp musarna loss!

Ibland blir det tokigt när man skriver... eller så kommer helt enkelt det man faktiskt tänker på ut... fast på fel sätt... haha

Hur skall jag förklara detta?
Jag å en tjej pratade om hur hon skulle skriva söndagsmys på sin statusrad på facebook men hon höll på att skriva söndagsmus... så, självklart så spinner vi vidare på detta...
Hur många outforskade musar finns det? *asg*
Ja, jag har aldrig sagt att jag är fullt normal... så det så!
Iaf...
Vad kommer efter söndagsmusen?
Tja... nattmusen... ( å min hjärna fungerar verkligen som en sk mindmap... tankarna bara hoppar iväg å gör sina egna kopplingar, det är helt kört!) Så nattmusen... det måste ju vara Batman... eller säger man Batwoman då?
Sen kommer morgonmusen... å eftersom det startade på en söndag så är morgonmusen i detta fall en vardagsmus (grå å tråkig då?)... näbbmus (= tjurig tant?)
Måndagsmus... måndagar kommer ju inte vara lika tråkiga nu, det känner ju jag :D
Sen följer en mus för varje dag och för varje tillfälle!
Ja, jag är fullt medveten om att detta inte låter speciellt vettigt eller ens halvroligt men det skiter jag i för det var extremt roligt där å då!
Speciellt då det hela eskalerade å blev värre å värre... låt inte två flator snacka om musar, liksom...
Det stannar inte på en rumsren nivå... eller på en barnvänlig nivå...
Jag fick ett mms med en datamus... jobbmusen, lite stel å tråkig men går att klicka på (skulle jag haft en varning i början av detta inlägg som varnade känsliga läsare från att fortsätta läsa?)
Badmusen...(bad-skum) skum musen (skum-godis... råtta-sega råttor- "valfri assosiation" ...)
Detta kommer fortsätta i en oändliget... jag känner det på mig!

Så Mysmus på er allihopa... eller Musmys ;)

1 kommentar: