torsdag 1 september 2011

Stjärntecken!

Har upptäckt den senaste tiden att stjärntecken is the shit!
Folk har koll.... elle ja... brudar har koll iaf :)
På den tiden jag var med män dök det aldrig upp... men nu... jo nu finns det ofta med i konversationen!
Nu kan man tom bli nätdumpad om man har "fel" tecken... om den andra tänker att man inte är kompatibla redan där... i astrologin... spännande!
Detta kräver ju att man har lite förkunskaper, så man vet vad det handlar om.
Memorerar lite basic need to know information om varje tecken...
Jag är skorpion, så jag har läst lite om mitt. Jag har oxå vissa erfarenheter av lejonet, jungfrun, stenbocken och kräftan... det är av någon anledning alltid sånna människor jag trivs bäst med.
Så jag ska nog ta mig en snabbkurs på nätet någon kväll och återkomma här med mina nyfunna astrologiska kunskaper haha...
Så it´s a date then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar