onsdag 7 september 2011

Fingerfärdighet....

Ok, idag vill jag skriva om en artikel från Aftonbladet...
Lägger in en länk...
http://www.aftonbladet.se/halsa/article13578977.ab
Så... vad ska man säga om detta då? Haha...
Våran sexuella läggning syns alltså på våra fingrar... i vissa fall!
Kollar på mina och jo, det stämmer faktiskt,,, mina ringfingrar är längre än pekfingrarna...
En annan undersökning visade på att om pekfingret är kortare än långfingret löper man större risk att bli
alkoholist.... hmmm betyder det att lesbiska ligger mer i riskzonen för alkoholism än straighta???
Vidare...
Om pekfingret är längre så har man större risk att råka ut för eksem, feber och allergier samt om man är kvinna större chans att drabbas av bröstcancer.... tufft att vara straight....
Däremot är chansen tydligen större att få en bra karriär och goda framtidsutsikter!
Medans den med långt ringfinger har lättare för att lära sig spela ett instrument eller att bygga muskler och utföra fysiska aktiviteter...
Så... kan nu all denna infon hjälpa till att bygga upp min gaydar?
Ska jag börja spana på tjejers händer och fingrar nu? Haha...
Nej detta hjälper knappast... men återigen, ganska roligt!
Ut på krogen å säg: Hands Up!

1 kommentar:

  1. Hahahahaa... jag läste åxå den!! Kul artikel. Det stämmer på mig åxå, mina ringfingrar är längre än pekfingret =) Uttryckte mig till mina vänner efter att ha läst detta att jag är gay på riktigt eftersom det stämde med fingrarna =) Å dom började asgarva å tyckte jag va jätterolig hahahaa... kommer ihåg att dom pratar om det i en scen av L´word åxå =)
    Hoppas allt är bra med dig??

    Kram Lollo

    SvaraRadera