fredag 23 september 2011

Nyfiken på Er!

Ja... nu börjar jag bli grymt nyfiken på vem eller vilka som faktiskt troget surfar in på min blogg varje dag!
Är det två tre personer som hoppar in å kikar 15 gånger om dagen haha eller är det faktiskt ett 40 tal som kikar in då och då?
Otroligt spännande!
Jag vet ju några av er iaf!
Har funderat på detta nu när jag länkade bloggen till min Facebook. Den har ju på så sätt blivit mer öppen för vem som helst... eller ja den har ju alltid varit öppen bara det att jag varit anonym.
Funderade på jobbet häromdagen på om just detta med anonymiteten gjorde att jag tryggt kunde skriva om vad som helst och så var det nog.
Sen kommer ju tanken på hur jag skall fortsätta med denna blogg... ska jag fortsätta vara så naket öppen och äkta? Lägga ut mitt innre väsen.
Skriva om precis allt jag tänker på.
Tänk om jag sårar någon eller om någon jag känner känner sig kränkt eller obehagligt berörd...
Men efter noga övervägande har jag bestämt mig för att fortsätta i samma anda!
Bloggen har varit min pys ventil, mitt andningshål och det tänker jag fortsätta med att använda den som!
Så om någon tycker att det känns weird att veta att det är jag och hur mina tankar i livet är så kan jag bara säga: Låt bli att läsa! :D
Annars, Välkommen Hit hur ofta du vill :D
Jag kanske inte skriver något varjedag men ibland blir det flera inlägg på en dag ist...
Jag vill inte ha något slags "tvång" om att skriva varje dag... jag vill skriva när andan faller på å när jag behöver pysa ut lite instängdhet!
Så alla fantastiska läsare (oavsett om ni bara är två st eller 32 st *s*....) bloggen närmar sig 2000 visningar med stormsteg!
Men framförallt, tack för titten och intresset!
KRAAAAM

Borde testa en grej ju... typ, nästa gång någon av er möter mig irl (pratar med mig i telefonen el chattar över fb osv) så säg: Rosa elefanter med lila skor är sällsynta! Hahahaha... detta kan bli otroligt spännande :D
Eller skriv det på min vägg på fejjan... hahaha
Antar ni utmaningen?
Jag ger det en vecka, sedan återkopplar jag till er här... haha
;)

Nattinatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar