torsdag 29 september 2011

Blandat trams...

Hade ett sånt bra inlägg i fingerspetsarna men nu när jag loggade in är det helt borta... knepigt!
Kan inte ens minnas vad det handlade om!
Tragiskt!
Jag måste skriva upp när jag får sånna bra idéer.
Jag står ju och jobbar alldeles själv om dagarna och brukar ibland tänka ihop långa inlägg och funderingar. Oftast låter det galant toppen i min hjärna men sen när jag sätter mig för att skriva ned det så blir det inte alls lika bra som när jag tänkte det, vilket är ok för jag minns iallafall handlingen/temat... men nu är det tomt!
Skyller på min grymma förkylning!
Inte grym som i cool, utan grym som i elak!
Är totalt igenmossad i hjärnan och i luftrören... Jag längtar efter att träna men det får man inte göra när man är sjuk... så jag får bara sitta här nu och tänka kurerande tankar!
Fick ett tips iaf... att jag ska tänka: För vem mår jag så här dåligt? Det är inte min smärta (förkylning), return to sender... eller något dyl... jag har tänkt så i flera dagar nu. Så antingen gör jag fel eller så är det min smärta (förkylning)....
Aja. jag är en positiv skrutt så jag tänker inte låta en förkylning (som äter upp min röst och mina lungor) hindra min positiva energi!
Mera kärlek å hångel till folket! (japp dela med er av bakterierna hahaha)
/ Hesa Musen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar